AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 26 de febrer al 2 de març)

Composicions d’hivern després de la nevada d’aquesta setmana. Diferents materials però un sol color. El blanc com a color predominant.

Són uns artistes aquests nens i nenes de p4.

Els de 3r aviat participarem de la trobada RODAJOC amb altres escoles. Aquestes setmanes juguem a jocs tradicionals d’altres països.

Aquí juguem al futbol xino!

Els grans gaudim amb la biblioteca de l’escola

Les companyes i companys de 6è, estem escrivint un poema pel Concurs Literari de Llagostera i fent el punt de llibre pel concurs de Punts de Llibre de la Biblioteca.

Els de 5è hem fet diverses activitats aquesta setmana:

Hem presentat als companys les maquetes construïdes del nostre entorn natural:

Estem fent el projecte de la prehistòria, i entre d’altres activitats, hem anat a la biblioteca a recollir informació: