AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 20 al 24 de novembre)

Els de P4 aquest dimarts hem fet una sortida per Llagostera. Hem anat al bosc i al parc de la Tirolina. Ens ho hem passat d’allò més bé!!

Els de P5 hem anat d’excursió a l’aeroport de Girona i hem baixat a les pistes!! Hem vist els diferents vehicles que estaven aparcats , les cintes on es transporten les maletes fins els avions…

Si voleu saber tot el que hem fet i vist visiteu el nostre bloc

A 1r treballem la descomposició dels números. Com fem amb la majoria d’activitats matemàtiques primer ho vivenciem i després manipulem amb els reglets.

.

Aquest cop també hem simbolitzat el que hem vivenciat (ho hem explicat en paper, cadascú a la nostra manera):

.

Els nens i nenes de 4t hem investigat quina alçada fem utilitzant diferents objectes. Després ho hem comprovat amb la cinta mètrica.

.

Els de 4t hem tornat a compartir les nostres activitats a l’aula amb la resta de companyes i companys de l’escola. Aquest cop hem anat a explicar contes.

.

SOM EL QUE PLANTEM: els nens i nenes de 5è hem fet una activitat sobre les emocions per fer-nos conscients de quines qualitats ens agradaria aconseguir i què necessitem.

Els i les alumnes de 5è i 6è fem tallers de Robòtica amb els LEGO MINDSTORMS EV3

Aquesta setmana ens hem trobat els representants del COMITÈ DECONVIVÈNCIA.

També en hem trobat els del COMITÈ VERD.

Recordeu que les actes del comitè verd es poden consultar al bloc d’EDUCACIÓ AMBIENTAL de l’escola

Save