AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 19 al 23 de febrer)

Per als de P4 aquesta ha sigut una setmana ben intensa. Avui hem anat al Festival Internacional del Circ i dilluns vam rebre una actuació de seguretat de vial a l’escola.

Al nostre bloc podreu veure-ho tot

Els de 2n també hem anat al CIRC aquesta setmana. A més del Circ hem anat a visitar l’estació de tren de Girona.

Els de 1r, com molts companys de l’escola, estem fent els punts de llibre pel concurs de la Biblioteca. Tot un repte per nosaltres treballar amb el regle! Una gran ajuda els reglets! Hem descobert que el reglet de l’u medeix un centímetre.

A 3r hem tornat a treballar els parells i senars. Aquest cop hem jugat a un joc molt divertit:

“Un, dos tres, parells senars, un dos tres ja!”

Els de 4t, a educació física, hem treballat els girs, salts i el circ. Si voleu veure un vídeo d’aquesta unitat didàctica, ABILITIES, entreu al bloc d’educació física de l’escola i ens veureu en acció!

Els de 6è fem tallers de RAP amb en Marc Ortín

Si voleu veure en Marc Ortín recitant sobre el respecte entreu al nostre bloc!