AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (setmana del 14 a l’18 de maig)

Han vingut unes mares dels petits que formen part de la Colla Gegantera i hem ballat amb els capgrossos a ritme de les seves gralles.

Als nostres blocs us n’expliquem més.

També hem ajudat a preparar l’exposició de flors que hem muntat amb els mtjans i grans de l’escola.

Aprofitant que teníem a l’escola els CAPGROSSOS que hem apadrinat, molts alumnes de l’escola hem aprofitat per dibuixar-los.

Al bloc de 3r us expliquem com treballem amb el PLA DE TREBALL:

(premeu a sobre de la imatge per anar al nostre bloc)

Des de fa dies, els alumnes de 4t estem vivenciant i manipulant diferents figures geomètriques per descobrir si ocupen el mateix espai o no
Aquesta setmana també hem fet una sortida pel poble. Hem analitzat diverses zones del poble per saber si està malalt

Si voleu saber tot el que hem analitzat visiteu el nostre bloc.

Els de 5è hem rebut la visita de la Colla Castellera de les Gavarres i hem experimentat què se sent formant part de la pinya i del tronc d’un castell.

Aquesta setmana us hem mostrat a les famílies com treballem les matemàtiques a l’escola. Hem fet uns tallers.

El curs vinent en farem més. Animeu-vos!