Els drons a la nostre escola.

El dia 29 de gener, les classes 5è i 6è van fer una activitat amb drons. Aquesta activitat va tenir lloc al gimnàs de la nostra escola, Jacint Verdaguer. Aquesta activitat va tractar de recrear una situació en la què s’havia de salvar una nena amb l’ús del dron.

Els periodistes TV3 van venir per fer un reportatge sobre aquesta activitat, també va venir la regidora d’educació de Castelldefels juntament amb altres polítics.

I Què és un drone? Us estareu preguntant. Els drons són uns robots que poden volar, són petits aparells que tenen la capacitat de volar. Facilita les feines que resulten difícils per a les persones.

El benefici d’aquesta activitat va ser que els nens i nenes van aprendre a conduir els dron.

Autora. María