1a parada, Estònia

Com ja sabreu, fa dues setmanes,  l’Aitor, el Fran i l’Anna van anar a Estònia, ja que durant aquest any i el següent, a l’escola estem participant el projecte de l’Erasmus. En aquest cas, els professors d’aquesta escola i de les altres escoles d’Europa que participen han anat a Estònia.

L’Aitor, el Fran i l’Anna, van arribar a Tallin, la capital, diumenge a la tarda i van fer nit allí. Dilluns al matí es van desplaçar amb bus fins a Haapsalu, la ciutat on hi ha l’escola que els acollia, que és molt gran.

Els dies següents els hi van ensenyar el seu funcionament. Van començar amb una gran rebuda veient un ball tradicional vestits amb roba tradicional i van sentir la coral de l’escola, entre d’altres. A continuació va començar la gran feina, van entrar a les classes, van conèixer com treballaven, van preparar reunions per organitzar els reptes sobre robòtica que haurem de resoldre… i fins i tot, l’Aitor, el Fran i l’Anna van fer una espècie de classe d’educació física en català als nens de 2n (que aquí serien de 3r) en la que van jugar a jocs.

També cal destacar que  van portar alguns regals a l’escola: com polvorons, un llibre en català i un petit tió.

Per acabar m’agradaria dir que hem après moltes coses sobre aquest país i aprendrem encara més durant aquests dos anys.

Autora: Abril Lara