Visita dels representants del Departament d’Ensenyament

El passat 24 de novembre van venir 2 representants del Departament d’Ensenyament, i una representant del Mobile World Congress per visitar l’escola i mirar com treballem amb la tecnologia.

En Francesc, el Director, els va acompanyar per tota l’escola i els va anar explicant el funcionament.

Mentre passàvem per les classes els nens els anaven explicant el que estaven treballant en aquell moment.

Ens van comentar que aquest mètode d’estudiar motiva molt, i que era un exemple que moltes escoles haurien de seguir. Van comentar també que la tecnologia i com la fem servir en la nostra escola era excel·lent.

IMG_20151125_093001 IMG_20151125_092942 IMG_20151125_091101Autors:  Leire Alcubierre i Adrián Barquero

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *