Recuperem una sardana de Castelldefels

Fa uns dies la classe de 6è va acabar d’escriure el llibre de persones famoses de Castelldefels que des del CRP ens van animar a fer.

Els organitzadors ens han proposat que el proper 19 de juny, a la presentació del llibre, on totes les escoles que hi hagin participat hi seran presents, cantem una cançó i nosaltres vam voler recuperar una de les sardanes de Castelldefels per cantar-la aquell dia.

La Martina, la professora de la nostra aula, ja que  participa en l’Agrupació de Castelldefels, ja mencionada en altres blogs, li van demanar que gravéssim nosaltres la cançó els primers i anar-la passant d’escola en escola per que se l’aprenguessin i així poder-la cantar tots junts aquell dia, i doncs així es va fer.

La nostra professora de música, anomenada Ester, ens va ajudar, i com que ella en sabia tant de música, ens va passar la lletra i a més a més en va gravar un àudio, com a mostra per a nosaltres, per saber el ritme de la cançó i la pronunciació de les paraules.

Aquests dies, ella, ens va estar donant un cop de mà amb la cançó.

A classe de música, una vegada que la cançó es va sortir bé, van dir que ja estàvem preparats per gravar-la i doncs així va resultar.

La cançó ja està gravada, i sincerament ens va quedar super bé.

Autora: Andrea López