Funcions de l’AFA

Les nostres funcions, en general, són col-laborar en tot el que podem en l’escola pel bon funcionament de la mateixa, però perquè tingueu una lleugera idea, us detallem la nostra feina:

• Tramitació de la roba corporativa de l’escola.
  • Col-laboració amb les empresses que gestionen el menjador i l’Extraescolars.
  • Activitats vinculades al Pla d’Entorn de Castelldefels.
  • Col-laboració en les festes que es celebren a l’escola (castanyada, Carnestoltes, Fi de curs…) i a nivell de coordinadora d’Ampas (Sant Jordi, …)
  • Col·laboració amb la comissió de la biblioteca.
  • Coordinació a través de les mares delegades de classe: LLigam entre els pares de cada curs i els mestres
  • Intercanvi de llibres: Famílies que fan donacions quan ha acabat el curs i es poden aprofitar com a borsa de llibres o famílies amb necessitats. També intercanvi de llibres per St. Jordi.