Benvinguts a l’escola!

Tornem al “cole” amb molta il·lusió i amb ganes de retrobar-nos amb tots vosaltres.

Les classes començaran el proper dimarts 12 de setembre amb el seu horari habitual, de 9 a 12:30 i de 15 a 16:30h.

Els alumnes de P3 tindran horari adaptat la primera setmana escolar (del 12 al 15 de setembre). La segona reunió informativa de P3 serà el proper dijous 7 de setembre, a les 17h.

Donem també la benvinguda als nous alumnes que s’incorporen al Jujol per primera vegada. Ens posarem en contacte amb vosaltres abans de l’inici de les classes

Adjuntem, a mode de recordatori, els documents que us vam facilitar a final de curs: Butlletí informatiu, Calendari del curs 2017-2018 i Quotes (actualitzades el 13 de setembre).

Us esperem!

1 comentari