Visita’ns

Des de l’escola s’atén en tot moment a les famílies interessades en el nostre projecte educatiu i els detalls de funcionament. Quan els pares coneixen a fons la proposta del centre amb antelació al moment de sol·licitar la plaça, gaudeixen de major llibertat per escollir l’Escola que més s’ajusta a les seves preferències. Aquesta entrevista no suposa cap compromís per a la família ni per al Centre.

Som molt conscients que escollir una bona escola pels vostres fills i filles no és una decisió fàcil. Ens agradaria poder-vos oferir tota la informació necessària sobre l’Escola, el nostre projecte i en la mesura del possible també al nostre Equip Docent. Per aquest motiu, us oferim les següents opcions:

1. Visita de l’escola en funcionament
Podreu fer una entrevista personal amb membres de l’Equip Directiu on us podrem orientar i resoldre els possibles dubtes que tingueu. Podreu visitar l’escola en funcionament si veniu el proper dijous 19 de març en qualsevol dels dos torns: 1r torn de 9’30h-11h i 2n torn de 15’15h a 16’15h. Podeu trucar als nostres telèfons per tal de concertar la visita: telèfon fix 936532604 o els mòbils 684134960 i 684186484

2. Jornada de portes obertes
L’Escola organitza també una jornada de portes obertes en la qual les famílies interessades poden conèixer les instal·lacions, l’equip docent i alguns membres de menjador i extraescolars, així com els trets d’identitat de l’Escola i altres detalls importants del funcionament diari. Aquest any, la Jornada de Portes obertes es realitzarà el proper dissabte 14 de març d’11h a 13h.

Si necessiteu més informació, us podeu adreçar a a8039367@xtec.cat