BLOGS D’AULA

LLAR D’INFANTS ED. INFANTIL 1r PRIMÀRIA 2n PRIMÀRIA

3r PRIMÀRIA 4t PRIMÀRIA 5è PRIMÀRIA 6è PRIMÀRIA

Sortida al Pont del Diable

El passat 10 de novembre els alumnes d’Educació Infantil i Primària, vam fer una sortida al Pont del Diable, el més conegut   dels aqüeductes tarragonins situat a la partida de les Ferreres.
La sortida va permetre treballar la importància d’aquesta construcció  per al transport de l’aigua… Llegeix més»

Benvinguts al nou espai WEB

El Col·legi Joan Roig  us dóna la benvinguda al nou portal web de comunicació del centre (NODES). A partir d’ara, i per fomentar encara més el contacte directe amb l’escola, posem a la vostra disposició aquesta eina comunicativa.

BENVINGUTS AL CURS ESCOLAR 2017-2018

Benvolgudes famílies,

Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2017-2018. Un curs que engeguem amb molta il·lusió i amb novetats per a tots.

Esperem que tingueu la motxilla ben preparada amb il·lusió, esperança, somnis per poder aconseguir tots aquells objectius que ens proposem.

Moltes gràcies.

Equip de mestres.