BLOGS D’AULA

LLAR D’INFANTS ED. INFANTIL 1r PRIMÀRIA 2n PRIMÀRIA

3r PRIMÀRIA 4t PRIMÀRIA 5è PRIMÀRIA 6è PRIMÀRIA
DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA PER A LA TRAMITACIÓ DE BEQUES MENJADOR
Us informem que a les properes Bases per a la concessió d’ajuts econòmics de caràcter individual per al menjador escolar, curs 2018-2019, s’aprovarà que per a la tramitació de les sol·licituds CALDRÀ PRESENTAR OBLIGATÒRIAMENT LA FOTOCÒPIA DEL NIE/NIF DE L’ALUMNE QUE DEMANI LA BECA.

Celebrem el dia Internacional de les Dones

Avui l’escola Joan Roig ha participat en el Dia Internacional de les Dones forman un gran simbol de la pau al pati i cantant la cançó “PERSONES IGUALS”.

Aquest any l’escola viu aquesta cantada amb una especial il·lusió, ja que la Coral del nostre centre, va participar en la gravació oficial, d’aquesta cançó al centre de recursos Pau Casals del Vendrell, organització que engega el programa DONA LA NOTA,

www.cdapaucasals.com/dona-la-nota-amb-persones-iguals/

Catalunya Radio entrevista la Coral del Col·legi Joan Roig

Avui Catalunya Radio ha vingut ha entrevistat a la Coral de l’escola!

La Coral de la nostra escola va participar en l’enregistrament oficial de la cançó “Persones iguals”del grup Petaca que demà amb motiu del Dia Internacional de les Dones cantaran nens i nenes de més de cent trenta escoles de Catalunya.

Clica aquí per poder escoltar l’entrevista.

Llegeix més»

La setmana de la boca

LA SETMANA DE LA BOCA

Al llarg de tota la setmana els alumnes de primer, segon i tercer de primària desenvoluparan l’activitat de la setmana de la boca. Cada dia els alumnes realitzaran activitats i experiments amb l’objectiu de conèixer la… Llegeix més»

Projecte Aprenentatge i Servei

Els alumnes de 4t d’E.S.O de l’escola, desenvolupen un projecte d’aprenentatge i servei  (APS) des del curs 2014-2015. Aquest projecte es desenvolupa en col·laboració amb el Taller Gresol de l’Associació Provincial de Paràlisi Cerebral (APPS) Taller que té com a objectiu donar suport a les… Llegeix més»

Benvinguts al nou espai WEB

El Col·legi Joan Roig  us dóna la benvinguda al nou portal web de comunicació del centre (NODES). A partir d’ara, i per fomentar encara més el contacte directe amb l’escola, posem a la vostra disposició aquesta eina comunicativa.

BENVINGUTS AL CURS ESCOLAR 2017-2018

Benvolgudes famílies,

Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2017-2018. Un curs que engeguem amb molta il·lusió i amb novetats per a tots.

Esperem que tingueu la motxilla ben preparada amb il·lusió, esperança, somnis per poder aconseguir tots aquells objectius que ens proposem.

Moltes gràcies.

Equip de mestres.