Benvinguda

Tota la comunitat educativa de l’escola Joan Maragall us dona la benvinguda al nou curs escolar 2019-20.

Comencem un nou curs amb il·lusió i  moltes ganes d’acompanyar als vostres fills i filles en la seva formació i els seus aprenentatges.

Ja sabeu que els nens i nenes aprenen a l’escola però també a casa.  Cal que tots, famílies i mestres, treballem junts per la seva educació i formació, perquè siguin persones responsables i educades.

A les famílies noves a l’escola, animar-vos a  col·laborar amb l’ AMPA i en les diverses activitats de l’escola.