Benvinguda

Benvinguts

Tota la comunitat educativa de l’escola Joan Maragall us dona la benvinguda al nou curs escolar 2017-18.

Comencem un nou curs amb il¬∑lusi√≥ i¬† moltes ganes d’acompanyar als vostres fills i filles en la seva formaci√≥ i els seus aprenentatges.

Ja sabeu que els nens i nenes aprenen a l’escola per√≤ tamb√© a casa.¬† Cal que tots, fam√≠lies i mestres, treballem junts per la seva educaci√≥ i formaci√≥, perqu√® siguin persones responsables i educades.

A les fam√≠lies noves a l’escola, animar-vos a ¬†col¬∑laborar amb l’ AMPA i en les diverses activitats de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *