Comuniquem-nos!

Des de l’escola considerem que és imprescindible que els diversos contextos dels infants estiguin constantment en contacte per tal de garantir un bon funcionament i una bona estada escolar a l’alumnat. Per tal d’assolir aquest objectiu, l’entorn escolar utilitza diversos recursos i/o medis de comunicació per tal de poder mantenir una bona relació entre l’escola i les famílies.

Equip Directiu:

Per tal de poder fer gestions de centre o per reunir-se amb l’equip directiu del centre, cal demanar una cita prèvia trucant al 936542035.

Equip docent:

• Tellfy (clica a sobre): Aplicació mòbil de comunicacions generals d’escola o grup classe.
  • Email: Cada membre del professorat té un correu propi escolar per tal que pogueu comunicar-vos de manera urgent amb ells o elles.
  • Agenda escolar: Mitjançant aquesta podeu fer consultes, comunicar qualsevol tipus d’aconteixements i justificar faltes d’assistència dels infants.