Menjador escolar

L’empresa que gestiona actualment el menjador és Fundesplai que es caracteritza per el seu gran compromís amb la salut dels infants i la salut ambiental. La responsable és la Neus i el seu telèfon de contacte és el 687.220.910

Aquí teniu el menú del mes de Juny.  Bon profit!           I aquí teniu les activitats !!

Us podeu descarregar la butlleta d’inscripció al menjador en format PDF.inscripcio menjador

Aquest febrer Cicle Mitjà han fet un taller de pasta de sal i curses de relleus. També  hem fet un taller de fer dibuixos amb pedretes al pati. Els hi ha agradat molt.

Tallers menjador

Per celebrar el dia 8 de Març des de Fundesplai hem fet una gimcana de “Dones encoratjades” que parla sobre dones “invisibles” que han aportat canvis importants en llarg de la història.
El grup de P-4 ha conegut la 1a dona aviadora de Catalunya, i han fet avions de paper per volar-los al pati. Després han descobert la 1a dona astronauta i han caminat com si fossin astronautes per l’espai. Després han trobat a la creadora de les 3 bessones i l’han ajudat a buscar-les. Estaven amagades pel pati. Finalment han conegut a la Malala que és la noia més jove que ha rebut el premi Nobel de la Pau per lluitar perquè totes les nenes del món puguin anar a l’escola.

El grup de Cicle Mitjà també han fet avions de paper arran de conèixer a la 1a dona aviadora, després han conegut a la 1a dona ciclista que va córrer en curses on només corrien homes i han fet una cursa de rodes. També han descobert a la Frida Kahlo, una pintora molt famosa que es feia autoretrats, i això és el que també han fet els nens/es: el seu propi autoretrat.
Per últim el grup de Cicle Superior han fet 2 equips i hi han anat descobrint les dones que han aconseguit importants fites a la història. S’ho han passat molt bé i tenim una exposició al menjador d’aquestes dones “invisibles”.

Aquí en teniu unes imatges

Aquest mes de març hem fet catifes de flors per la jornada gastronòmica del Marroc i un postres molt especial. Ha sigut molt divertit i els nens i nenes han gaudit molt.

Cliqueu per veure les imatges!!