Sortides Cicle Superior 22-23

Aquí teniu el calendari de sortides programades:

CICLE SUPERIOR
Data ACTIVITAT LLOC
3 de novembre Les Coves Espluga de Francoli
30 de novembre Anem al teatre Auditori
18 d’abril Anem al teatre Cal Bolet
17, 18 i 19 de maig La Cinglera Vilanova de Sau
DSD Coneguem els nostres parcs

Més:

• Sortida del CUEME de 5è.
  • Cantània de 6è.
  • Sortida de final de curs 6è.

100tífiques

Els nens i les nenes de sisè, el dia11 de febrer, “Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència”, van participar a la iniciativa “100tífiques” de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i el Barcelona Institute for Science… Llegeix més»

MUSIC-ART

Les noies i els nois de 6è hem experimentat l’expressió artística des de l’autoconeixement i les emocions. De la mà de la música i la pintura hem gaudit d’una sessió on els sentiments i la creativitat han estat els protagonistes.

Al teatre!!

Els alumnes i les alumnes de cicle mitjà han anat al teatre Cal Bolet  de Vilafranca, a veure l’obra de teatre Tarzan en anglès. Ha estat molt divertit!!

Xerrada – “controla tu red”

Eleccions al Canigó

Les darreres setmanes els alumnes de 5è hem dut a terme un projecte a l’aula on hem pogut entendre i protagonitzar el procés electoral. Tenint en compte que a Catalunya se celebraven eleccions autonòmiques, hem aprofitat per convertir-nos en periodistes, en ciutadans crítics, en membres… Llegeix més»