Colònies a Castellar de n’Hug

Com ja sabeu, el passat mes d´abril, els alumnes de 3r de primària vam marxar de colònies.
Ens vam allotjar a “La Closa”, un alberg de muntanya situat a Castellar de N´Hug.

Des del primer moment, vam poder gaudir d´uns dies increïbles en plena natura.
Vam experimentar, vam fer observació, vam aprendre a orientar-nos a partir d´un mapa, vam conèixer i poder gaudir de les vistes de Les Fonts del Llobregat i, fins i tot, ens vam atrevir amb la tirolina!!

En resum, ha estat una experiència inoblidable, tan pels alumnes com pels mestres que ens van acompanyar.

Esperem les següents colònies amb il·lusió. Mentrestant, aquí teniu una mostra de tot allò que vam fer.
Ens ho passàrem genial, així que esperem que aquest recull de fotos us agradi tant com a nosaltres.!!!