Arreglem la geganta i els caps-grossos

Durant  el mes de febrer i principis de març els alumnes de 5è hem arreglat  la geganta i els caps-grossos de l’ escola. Guiats i assessorats per la Marta Rodon, una tallerista que coneix molt com arreglar aquestes figures, en grups de 12  cada dimecres a primera hora, hem fet una feina que feia molta falta a les figures que animen la Festa de final de curs i surten per la Festa Major de Valldoreix.

Amb cartró pedra els hem reforçat, hem posat corones als àngels, m’ hem repintat molts i hem dedicat molt esforç al pallasso. Fins i tot l’ hem  pintat de nou. A veure que us sembla la feina que hem fet. Ens ha agradat molt col·laborar des de 5è per tenir unes figures que esperem durin molts anys!

Aquí teniu un recull de fotos!!