Beques Menjador curs 2020-2021

Informació beques menjador alumnes que han acabat el curs 2019-2020 a la nostra escola

Benvolgudes famílies,

En relació a les beques menjador per al curs 2020-2021, us informem que el Consell Comarcal de l’Alt Penedès obrirà el període perquè pugueu fer el tràmit de l’1 al 19 de juny.

Aquesta convocatòria és per als alumnes actuals que han gaudit de beca menjador i també per als alumnes actuals que no van demanar-la i ho volen fer de cara al curs 2020-2021.

La sol·licitud s’ha de tramitar de forma telemàtica a través de la web del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, www.ccapenedes.cat, apartat de Tràmits i Gestions / Ciutadania / Ensenyament / Menjador escolar, de l’1 al 19 de juny.

Per poder tramitar la beca telemàticament, necessitareu un certificat digital. El certificat  aconsellat pel Consell Comarcal és l’IdCat Mòbil. Us adjuntem una guia per poder-lo obtenir. Si teniu dubtes sobre tot el procés, podeu trucar als telèfons 674 66 78 99 o al 674 66 95 90 (de 9:00 h. a 14:00 h.) o enviar un email a bequesmenjador@ccapenedes.cat o també podeu contactar amb l’Ajuntament de Sant Martí Sarroca, Tlf. 93 899 11 11 o http://www.santmartisarroca.cat

En casos excepcionals en que no sigui possible realitzar el tràmit telemàtic, es podrà presentar la sol·licitud de forma presencial a les oficines de l’Ajuntament de Sant Martí Sarroca, del 8 al 12 de juny amb cita prèvia.

Per completar tota la informació sobre les beques de menjador del curs 2020-2021, us enllacem a la web del Consell Comarcal de l’Alt Penedès on podreu descarregar-vos els documents que necessiteu:

Model 1: Alumnes que ja han tingut beca el curs 2019-2020. Sol·licitud d’ajut individual de menjador escolar per al curs 2020-2021

• Model 2: Noves sol·licituds (alumnes ja matriculats que no van demanar la beca i ho volen fer de cara al curs 2020-2021) i modificacions, per si hi ha canvis de dades familiars. En el cas de nova sol·licitud, haureu de demanar-nos un certificat conforme l’alumne/a està matriculat a l’escola i presentar la documentació indicada en el Model 2. Podeu trucar al 93 899 12 54 o enviar-nos un email: a8027018@xtec.cat
  • Justificant de presentació de sol·licituds, conforme heu presentat la sol·licitud presencialment a l’Ajuntament.

NOTA: El codi IDALU és el número d’identificador de l’alumne/a. El trobareu als informes que us donem cada trimestre o quadrimestre.

Informació beques menjador alumnes de nova matrícula per al curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

En relació a les beques menjador per al curs 2020-2021, us informem que el Consell Comarcal de l’Alt Penedès obrirà el període perquè pugueu fer el tràmit de l’1 de juliol fins al 30 de setembre. Aquesta convocatòria és només per als alumnes de nova matricula del curs 2020-2021.

La sol·licitud s’ha de tramitar de forma telemàtica a través de la web del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, www.ccapenedes.cat, apartat de Tràmits i Gestions / Ciutadania / Ensenyament / Menjador escolar.

En casos excepcionals en que no sigui possible realitzar el tràmit telemàtic, es podrà presentar la sol·licitud de forma presencial a les oficines del Consell Comarcal de l’Alt Penedès (93 890 00 00) amb cita prèvia.

Documentació que cal adjuntar a la sol·licitud telemàtica:

1- ALUMNES QUE COMENÇARAN P3 AL SETEMBRE DE 2020 (termini de presentació de l’1 de juliol al 30 de setembre)

– Llibre de família: còpia de totes les pàgines escrites

– Certificat IDALU: aquest certificat us el proporciona l’escola. Ens ho heu de demanar via email (a8027018@xtec.cat)

– DNI/NIE alumne/a: si l’alumne/a no disposa de DNI o NIE, haureu de presentar el número d’identificació fiscal (NIF). El podreu obtenir a l’Agència Tributària de Vilafranca, Cr. Sant Julià, 4. Haureu de presentar a l’Agència Tributària original i fotocòpia del llibres de família (pàgina pares i alumne/a) i fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor legal

2- ALUMNES QUE COMENÇARAN ALTRES CURSOS AL SETEMBRE DE 2020 (termini de presentació del 13 de juliol al 30 de setembre)

– Llibre de família: còpia de totes les pàgines escrites

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *