Relació família i escola

Reunions de pares

Les reunions de famílies  es fan presencialment durant el mes de setembre.

Atenció a les famílies

Pels alumnes que s’han d’incorporar a P3, a començament de juliol es fa una reunió per donar la benvinguda a l’escola i es presenta l’AFA i l’empresa del menjador. L’equip d’infantil explica què han de tenir en compte durant l’estiu per fer una bona entrada a l’escola i explica l’organització del curs i el seu funcionament. Al setembre, abans de començar l’escola, es fa un matí de portes obertes per tal de conèixer el seu referent i l’entorn més proper

El mateix dia també es conviden els alumnes nous a les 12 del migdia per tal de conèixer el tutor i els espais. I també es convida als alumnes de tercer que pugen a l’edifici de dalt aquest curs.

Cada tutor o tutora explica a la reunió de famílies l’horari que disposa per atendre-les.

Al centre queda constància escrita del resum de l’entrevista.

Les famílies es poden comunicar amb el tutor i amb la direcció a través de l’aplicació DINANTIA.

Informes

A educació infantil s’enviaran per Dinantia dos informes a les famílies al llarg del curs: un al final del primer trimestre i l’altre a final de curs.

A primària s’envien per Dinantia, tres informes: un informe escrit pel desembre, un altre pel febrer i un altre a final de curs.

Les famílies i els alumnes de primària participaran de l’informe del segon trimestre.