Quota del servei de material escolar

L’escola ofereix el servei de compra a l’engròs de material escolar socialitzat. Aquest servei facilita la tasca educativa en tenir el material sempre a l’abast i cobreix totes les necessitats de l’alumnat per poder dur a terme les tasques escolars. La quota del servei del material escolar és de 70 € a infantil i primària.

Aquesta quota cobreix el material que l’alumnat fa servir a l’escola. Inclou: material fotocopiat, fulls, llibretes, material d’aula i escola (cartolines, cola, plastilina, arxivadors, compassos, tisores…), material d’arts & crafts (pintures, aquarel·les, pinzells, ceres, paper dibuix…), material de pati, material psicomotricitat i educació física, material didàctic i informàtic, material per festes i celebracions, bosseta d’infantil…

No s’inclouen quaderns, llibres o materials específics. Tampoc s’inclouen els espectacles de teatre, les sortides o les colònies.