Diplomes Concurs de Lectura en Veu Alta

CLVA 16 Lliurament diplomes escola

CLVA 16 Lliurament diplomes escola (2)

A l’escola hem fet entrega de diplomes a tots els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior que han participat en la selecció per escollir el representant de l’escola en el Concurs de Lectura en Veu Alta que se celebra el 12 d’abril a Malgrat de Mar. Els representants del centre són l’alumna Irune Fallas (Cicle Superior) i Martí Maresma (Cicle Mitjà). Són suplents l’Héctor Andreu (Cicle Superior) i l’Alba Casanovas (Cicle Mitjà). Gràcies a tots i totes per la vostra participació. Ho heu fet tots realment bé.

Clicant sobre la imatge podreu veure les fotos dels quarts de final celebrats a Malgrat de Mar: