7a Diada de l’Esport

Resize of DSC04629

Aquest dijous 3 de març hem celebrat la 7a Diada de l’Esport, tot coincidint amb la I Diada de l’Esport Escolar de Tordera, organitzada per les diferents escoles, instituts i les Regidories d’Ensenyament i Esports de la nostra població.
En la nostra 7a Diada, com a novetat, tota la primària hem practicat un esport alternatiu anomenat Spiribol, el qual s’hi juga amb una pala o raqueta i estimula la velocitat, resistència, agilitat i sobretot els reflexos del qui ho practica.
Què fem fet durant el matí?
• Els alumnes d’EI han realitzat racons esportius al pati de l’escola.
• Els alumnes de CI han gaudit d’una sessió d’aeròbic i s’han relaxat tot fent Tai-txi.
• Els alumnes de CM i CS han participat en la I Diada de l’Esport Escolar de Tordera. Aquest any s’ha volgut reformular el plantejament i objectius del que fins l’any passat havia estat el Cros escolar. S’ha realitzat una Marxa / Cursa Escolar on hi han participat els alumnes de totes les escoles. Els alumnes han decidit si participar en la modalitat de “Marxa” o “Cursa”.
Què hem fet a la tarda?
Tota la primària hem gaudit d’un repte cooperatiu d’Spiribol.
Ha estat una diada intensa i molt ben aprofitada! Tenim uns GRANS ESPORTISTES!

El programa El Show dels Esports de Ràdio Tordera s’ha fet ressò de la nostra diada. El seu conductor Joan Martin s’ha desplaçat al Pavelló Municipal per conèixer de primera mà com ha anat la jornada: