Les mascotes de 2n B

Avui hem compartit la classe amb les mascotes d’en Raúl, l’Èrika, en David i en Sergi. Són dues cotorres de Carolina i dues tortugues, una de terra i una d’aigua.  Un matí ben distret i divertit!

Colònies de P4, P5 i 1r

El 30 i 31 de maig els alumnes i mestres de P4, P5 i 1r hem gaudit d’unes fantàstiques colònies a Mas Muxach, Brunyola. Una tribu d’indis ens ha rebut només arribar i ens ha demanat la nostra ajuda per recuperar una peça perduda. Hem fet jocs a l’aire lliure, circuit pels arbres, joc de nit al poblat indi i ball. I hem aconseguit trobar la peça perduda!! Una bonica experiència. Per veure més fotos CLIQUEU AQUÍ.

L’Aula de Ciències a 1r

Un cop per setmana, i amb la meitat del grup classe, anem a l’Aula de Ciències a fer experiments diversos (conèixer propietats dels materials, donar color a l’aigua, fer de cuiners, desmuntar joguines, mesurar objectes…). Una bona oportunitat per fer de científics! Si voleu veure més fotos CLIQUEU AQUÍ.

Plantada de flors a 1r

Les nenes i nens de primer hem plantat flors a les jardineres que tenim a la zona dels horts. Posem bonica la nostra escola per primavera.

Txus Fernández visita 1r

Aquest curs, a l’aula hem llegit “L’Osvald, l’elefant musical”, de l’escriptora Txus Fernández, que narra la història d’un elefant que vol ser músic. La Txus ens ha visitat i hem pogut parlar amb ella una estona sobre la seva feina d’escriptora i sobre el nostre estimat Osvald. Gràcies Txus pels teus contes i el teu bon caràcter. Si voleu veure més fotos CLIQUEU AQUÍ.

Diada de l’Esport Escolar

La calor ha començat coincidint amb la Diada de l’Esport. Durant tot el dia hem compartit activitats esportives amb companys i companyes de totes les escoles de Tordera. Hem practicat futbol, rugby, acrosport, hoquei, tenis i ball. Hem acabat cansats i satisfets, una mica més conscients de la necessitat de moure el cos per estar ben saludables. Si voleu veure més fotos CLIQUEU AQUÍ.

Sortida de 1r a Caldes d’Estrac

Les nenes i nens de primer hem gaudit d’un assolellat dia a Caldes d’Estrac. Al matí, a la Fundació Palau ens han explicat com Picasso reconvertia objectes quotidians en obres d’art i nosaltres també hem fet d’artistes. Hem aprofitat el bon temps per dinar a la platja i per jugar una estona a la sorra. Un dia rodó! Si voleu veure més fotos CLIQUEU AQUÍ.

Projecte dels oficis a 1r

Avui hem rebut la visita de la policia local Montse España, una visita emmarcada dins del Projecte dels Oficis. Gràcies Montse un cop més per la teva col·laboració.