3r

Setmana del 14 al 20 d’abril 2020

Benvolgudes famílies de 3r,

Primer de tot, esteu tots i totes bé?? La meva família i jo estem tots bé.
Avui comença el 3r Trimestre ? un trimestre un xic especial, comencem a casa per cuidar-nos i per poder cuidar als altres?. A partir d’ara us aniré enviant les activitat proposades via correu electrònic dels vostres pares i mares.
Us passo 3 vídeos editats per mi, on us explico les activitats heu d’anar fent al llarg d’aquesta setmana.
CATALÀ:
Taller 14. Instruccions
Heu de retornar l’exercici nº 4. Recepta d’una torrada.

MATEMÀTIQUES:
Taller 16. La taula de doble entrada.
Heu de retornar l’exercici nº 6

CASTELLÀ: Bea
Taller nº 6. Text teatral.
Heu de retornar el final de l’exercici nº 5. Continuar el text teatral

MEDI:
Al llarg de 15 dies farem l’estudi de la nostra Comunitat Autònoma. Catalunya.
Els passos a seguir, estan en fitxer adjunt.

ANGLÈS: Noe

PLÀSTICA:
Fer roses de qualsevol material (paper, cartró, roba, plàtics,…) per penjar a les finestres, balcons,…. i un punt de llibre original.

ED. FÍSICA: Chelo

Vídeos:
En aquests vídeos està explicat tot el que heu de fer.
A nivell organitzatiu i així jo ho podré gestionar millor i a vosaltres també us anirà bé és fer el següent:
1 mail per Català, Mates, Medi i plàstica. Aquest ho valoraré jo. En l’assumpte podeu posar Tutoria i el nom de l’infant. Si aquest és molt extens per les fotos, videos, etc.. podeu fer els que creieu oportuns, sempre que hi poseu Tutoria i el nom de l’infant
1 mail per Castellà. En l’assumpte podeu posar Castellà 3r i el nom de l’alumne i l’envieu a:  bea.garcia@escolaignasiiglesias.cat
1 mail per Anglès. En l’assumpte podeu posar Anglès 3r i el nom de l’infant i l’envieu a:  noe.hernandez@escolaignasiiglesias.cat
Dilluns, 20 d’abril us enviaré l’autocorrecció com vaig fer abans de Setmana Santa, per tant seria bo que anessin enviant fins el diumenge al vespre.
Crec que no em deixo res, sobretot si teniu algun dubte, poseu-vos en contacte amb mí.
TOT ANIRÀ BÉ ? i ens podrem abraçar i donar molts petonets

Us trobo molt a faltar!!!

Paqui.