Menjador escolar

L’espai de migdia comença a les 12:30 h i acaba a les 15:00 h. L’escola ofereix servei de menjador per tots els nens i nenes de l’escola que les seves famílies en vulguin fer ús.

Es tracta del moment en què els infants dinen i tenen una estona d’esbarjo. A la nostra escola, el servei de menjador el gestiona Core restauració i l’espai de migdia i monitoratge, l’empresa àbac, serveis educatius i de lleure.

Els menús estan elaborats per una nutricionista i segueixen les recomanacions del Departament de Salut de la Generalitat. Core restauració utilitza productes de proximitat i ecològics per a l’elaboració de plats típics de la cuina catalana.

L’escola disposa de cuina pròpia a on diàriament es prepara el menú per tots els usuaris del servei.

Els menús proposats de cada mes els enviarem a totes les famílies per correu electrònic. Per qualsevol mena de menú especial (al·lèrgia, intolerància…) necessitarem un certificat mèdic.

Pel que fa a les activitats que es duen a terme a l’espai migdia, ens ofereix un ventall d’activitats adaptades als nostres infants que van canviant periòdicament i s’adapten als gustos dels nens/nes.

Formulari d’inscripció al servei menjador curs 2023-2024

Preu:
6,69 € fixes.
7,29 € esporàdics.

Per qualsevol dubte podeu contactar de les següents maneres: (horari de 9 a 9.30 h)

migdia.gironella@gmail.com