XIV CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

Ahir dijous dia 19 d’abril es va celebrar a Berga el Certamen de Lectura en Veu Alta, la fase comarcal, i l’escola de Gironella hi vam participar amb alumnes de cicle mitjà i cicle superior.

I quina sorpresa quan ens van anunciar que la MARTINA VILÀ RIBERA de 3r va quedar primera de la seva categoria!!!! Els companys de classe van estar molt contents!

Ara, a principis de maig, continua la seva aventura presentat-se a les semifinals a Barcelona.

Moltes felicitats Martina! Estem amb tu!!

També volem aprofitar per felicitar a les altres participants de l’escola: la Júlia de 6è, la Charlotte de 5è i l’Elna de 4t.

Cliqueu aquí per veure més imatges