Sardatic

Un any més l’escola participa al projecte Sardatic, és un projecte molt ambiciós, que pretén acostar la sardana a tot l’alumnat.
Aquest curs, nosaltres, l’estem treballant amb els nens i nenes de 4t.

A part d’aprendre a ballar sardanes, han conegut els instruments de cobla i han fet tot d’activitats a través del bloc del mateix projecte.

La ballada final, juntament amb les altres escoles de la ciutat que participen al projecte, serà dissabte 22 d’abril a les 5 de la tarda al Parc Central. Us hi esperem!!

Abans, el dia 21 a l’escola, per celebrar Sant Jordi, ballarem totes les classes  la sardana que hem après per a l’ocasió: UN DRAC BEN PANXO i els nens i nenes de quart faran d’ajudants per a tots els altres alumnes.

Us animem a practicar-la, a continuació us deixem el tutorial per poder-la aprendre.