Què és més alta, la Laia l’arquera o tots els nens i nenes de la classe junts?

Aquest primer trimestre, dins les activitats que composen el Projecte d’Escola, com és el Bertociències, tots els nens i nenes de P3 a 6è han resolt un repte cièntific
En aquesta documentació us mostrem el procés que els alumnes de 2n A han anat seguint al llarg d’aquests mesos per tal de poder arribar al punt i final d’aquesta experimentació. Hi trobareu les diferents estratègies utilitzades a partir dels seus dubtes i qüestions i les seves reflexions per tal de poder crear i aportar aptituds de cerca, recerca i motivació per l’aprendre a aprendre i la superació.