Llibres per Nadal

Guia per orientar a les famílies a l’hora d’anar a comprar un llibre per als seus fills.

«El primer esglaó que ens eleva per damunt dels animals és el llenguatge. De manera que potser la millor manera de guanyar la batalla contra la invasió de les màquines que ens inunda i ens tempta cada dia, és la lectura. Els llibres són l’aliment d’aquesta màquina de lligar boira que és la intel·ligència, la imaginació, la memòria… O sigui que endavant amb l’aventura i no afluixem! Molta sort i bones lectures!».

(Emili Teixidor. Escriptor)

CLICA per accedir al catàleg de la biblioteca de l’escola on trobaràs tots aquests llibres.