Circ. Mou-te

A l’escola des de fa molts anys participem al projecte Mou-te que organitza el MEM, és un projecte en xarxa amb diferents escoles de la ciutat.
L’objectiu és conèixer el treball d’artistes de circ i dansa, practicar a l’escola i conèixer més les habilitats pròpies d’aquestes disciplines.
La dansa la treballem a primer i a quart fem un circ. Durant uns quants dies practiquem a l’escola amb material propi de circ, amb el que tenim a l’escola i amb el que ens facilita el CRP.
Aquest curs hem tingut la gran sort que ha vingut en Jordi Mas a ajudar-nos, pare de l’escola i persona que es dedica a fer espectacles de circ.
Un cop hem treballat a l’escola i hem vist que no és gaire fàcil, hem anat a  Cronòpis. Allà ens han acompanyat en Pol, la Sara i en Dela i hem pogut provar habilitats que a l’escola no podem practicar. ( Llit elàstic, equilibris amb gran objectes, trapezi ) i hem seguit amb els malabars.
A continuació us deixem un recull de fotografies!!

I per seguir millorant, us deixo un enllaç per seguir practicant els malabars ( que realment és molt difícil!!!!)

Espero que us hagi agradat molt i us animo a seguir practicant: NO US RENDIU!!!