ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2017-2018

Benvolgudes famílies,
Aprofitem per recordar que les inscripcions a les activitats extraescolars es poden fer fins el dijous 29 de setembre i s’han de deixar els papers omplerts a la capseta de secretaria. CAL ESTAR AFILIAT A L’AMPA DE L’ESCOLA!
Agrairíem que portéssiu els papers el més aviat possible per anar gestionant els grups. RECORDEU QUE COMENCEN LA PRIMERA SETMANA D’OCTUBRE I PER INICIAR QUALSEVOL ACTIVITAT CAL UN MÍNIM DE NENS/ES INSCRITS/ES.
Aquest nou curs, el mestre responsable de les activitats extraescolars és en Jordi. Per qualsevol dubte, té hora d’atenció a les famílies els dimarts de 12:00-13:00 (o preguntar-li quan el veieu).
A finals de la setmana vinent, convocarem una reunió informativa per aquelles famílies que tinguin fills/es apuntats i tothom que vulgui venir; també s’intentarà que hi hagi un representant de cada activitat extraescolar.
A continuació adjuntem la graella resum de totes les activitats d’aquest any.

GRAELLA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS GERMANES BERTOMEU