CIRCULAR 9: GRAN RECAPTE D’ALIMENTS

Un any més l’escola es suma a la campanya “GRAN RECAPTE D’ALIMENTS”, promoguda per la Fundació dels bancs d’aliments, que té com a objectiu recollir aliments per entregar-los a les famílies més necessitades de Catalunya.

En aquest gran recapte l’escola hi participarà activament recollint els aliments que les famílies puguin aportar a aquesta causa durant la setmana del 27 de novembre a l’1 de desembre al rebedor de l’escola. Els aliments demandats per aquesta campanya són únicament els següents:

·       Oli (d’oliva i de girasol)

·       Pasta (macarrons i per a sopa)

·       Llet

·       Brou

·       Tomàquet fregit

·        Llegum cuita.

·        Conserva de peix (sardines, tonyina,…)

·        Llegum cuita

·        Cacau en crema

·        Cacau en pols

A més a més, dins la recollida del Gran recapte d’aliments hi ha la RECOLLIDA D’ALIMENTS NADALENCS: Torrons, neules, polvorons, bombons, galetes, etc.

L’equip directiu