CIRCULAR 28: ÚLTIM DIA D’ESCOLA

Us informem de les activitats que realitzarem l’últim dia d’escola amb els alumnes, el proper divendres 22 de juny. Farem una festa de l’aigua, per això cal que els nens i les nenes vinguin amb el banyador i la crema solar posats de casa. En una bossa cal portar la roba de recanvi i unes sandàlies lligades (o sabates esportives que es puguin mullar).

• 15h Sortida de les aules cap a la Sitja.
  • De 9.30 a 11h Acte de promoció dels alumnes de P5, comiat dels alumnes de 6è i dels alumnes que canvien de centre.
  • A les 11h tornarem a l’escola i esmorzarem a l’aula. Prepararem la roba de recanvi a la classe, ens posarem les sandàlies lligades i sortirem a fer la Festa de l’aigua!
  • Cap a les 12h els alumnes s’estiraran a les seves tovalloles i els hi repartirem un gelat.
  • A les 12.40h entraran a l’aula a canviar-se de roba i els hi lliurarem els butlletins de notes.

La direcció