CIRCULAR 22: ACTIVITATS ESPECIALS

Us informem que aquests propers dies a l’escola gaudirem de dues activitats especials al pati de l’escola. A nivell pedagògic, aprofitarem aquestes activitats per treballar els aspectes més importants a tenir en compte a l’hora d’entrevistar a algú.

• Divendres 27 a la tarda, tots els alumnes de l’escola gaudiran d’una exhibició de trial i podran fer preguntes l’equip. L’objectiu d’aquesta activitat és promocionar la jornada de Trial que es celebrarà el proper 6 de maig a Sarrià de Ter i conèixer una mica més aquest esport que treballa una sèrie d’habilitats molt importants tant per l’escola com per la vida, ja que és una disciplina que es basa en la concentració i en la capacitat de motivar-se i preparar-se per superar diferents reptes, obstacles o diversitats.
  • Dijous 3 a la tarda rebrem la visita de l’Àlex Granell, jugador de futbol del Girona F.C. L’Àlex compartirà amb nosaltres la seva experiència com a jugador de futbol i els alumnes podran fer preguntes per conèixer més aspectes sobre ell, el Girona i el futbol professional.

Equip directiu