Acollida

Què és?

L’acollida és un servei que ofereix l’AMPA per a les famílies que necessiten portar o recollir els nens fora de l’horari escolar. Del servei d’acollida se’n fa càrrec una empresa externa especialitzada, sota la supervisió de l’AMPA. Aquesta empresa, que durant el curs 2016-2017 és l’Associació Dinàmic, dur a terme el servei mitjançant un grup de monitors sota la supervisió d’una coordinadora (Cristina Soler).

Com funciona el servei?

L’entrada al servei d’acollida de matí es fa per la porta del Passeig de la Font d’en Fargas. Els espais destinats per utilitzar durant el servei són les aules de P3, les aules de P5 i els patis, on els nens i les nenes poden realitzar les activitats proposades pels monitors. Per l’acollida de tarda, els monitors recullen els nens al mostrador de la planta de P3 i els porten a l’aula de P5. A l’acollida del matí els nens poden portar l’esmorzar i a la de la tarda el berenar.

Preus i modalitats del servei

Les següents taules recullen les modalitats del servei i els preus:

Nota: En cas que no es faci ús del servei d’acollida tots els dies de la setmana, l’import del servei serà el menor d’entre considerar el preu del mes i el preu per serveis esporàdics.

Què cal fer per apuntar-s’hi?

Per tal de fer ús del servei d’acollida la família ha de ser sòcia de de l’AMPA.

A més, per tal d’apuntar-se al servei d’acollida fix o esporàdic cal emplenar la butlleta d’inscripció acollida i dipositar-la a la bústia de l’AMPA o donar-li en ma a la Coordinadora del Servei, en aquest cas la Cristina Soler. En qualsevol dels dos casos el pagament serà mitjançant domiciliació bancària. Pel que fa als serveis d’acollida gratuït i a preu reduït de 2 €, caldrà apuntar-se a la secretaria de l’escola, amb la coordinadora de l’AMPA (Maribel Tapiador), en general el dimecres anterior a l’acte que justifica el servei, en horari de 12:00 h a 14:00 h i de 15:00 h a 17:00 h.

Contactes

Secretaria de l’AMPA (Maribel Tapiador): 606 14 62 93
Associació Dinàmic: 93 357 35 19 ;  670 85 81 16; info@viudinamic.org
Per dubtes o suggeriments podeu dirigir-vos a la bústia de la Comissió d’Acollida de l’AMPA, acollidafontfargas@gmail.com.

Butlleta d’inscripció al servei d’acollida 2017-2018

Normativa pel servei d’acollida curs 2017-2018