FEM PANELLETS

Els alumnes de l’AFA reduït de cinquè i sisè vam fer un taller de cuina de panellets per compartir, el passat divendres 27 d’octubre en motiu de la festa de la Castanyada.

Per poder fer els panellets vam haver d’estudiar moltes coses, com la recepta, la carta, la factura, la llista de la compra, etc. També vam haver de demanar permís amb una carta a l’equip directiu per poder fer-lo a la cuina de l’escola.

Els panellets eren de xocolata i coco amb galetes triturades i sucre. Ens vam posar el davantal i ens ho vam passar molt bé preparant-los. Seguint molt bé la recepta vam haver d’amassar els ingredients i després fer boletes i arrebossar-les amb coco.

Per acabar, vam entrar a les classes de cinquè i sisè per invitar-los a menjar els panellets. També vam explicar com els havíem fet i el procés que vam seguir. Tots van estar molt contents i ens van dir que ens havien quedat molt bons!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *