ACTIVITAT DE 3r MONTJUÏC : VOLS VENIR A ESCOLTAR UN LLIBRE?

Els alumnes de tercer Montjuïc a principi de curs , van tenir la  idea d’explicar llibres a la resta de la classe.  Estàvem aprenent  a llegir en veu alta i vam pensar que una bona manera de practicar, era llegir davant els companys i les companyes.

Cada quinze dies, un/a alumne/a prepara un llibre a casa. Se’l llegeix, practica la lectura en veu alta i, finalment, el llegeix davant de la classe.

Anem a la biblioteca, ens posem còmodes i gaudim de la lectura.

En acabar, parlem del tema del llibre, valorem l’esforç del company/a i, entre tots, valorem la feina feta a partir d’una graella de valoració.

Una proposta que ens engresca molt!!!

Aprofitem per recomanar-vos ” Malena  balena ”