Cantania 2017

Enguany un cop més, la nostra escola ha participat al Cantània en la seva edició 2017.
Hem gaudit plegats d’una experiència única; formar-ne part. Participar a Cantània vol dir treballar dur per aprendre la música, la lletra, el ritme, la coreografia i la interpretació del nostre paper; i per poder fer-ho cal estar molt atent. El resultat del treball ens permet passar-nos-ho fantàsticament durant el concert i fer que el públic (la majoria families dels participants) ho gaudeixi també i s’emporti un bon record d’aquest dia.
Fa 27 anys que Cantània funciona, i cada any va una mica més lluny. Enguany compta amb més de 50.000 alumnes d’escoles de diferents països.
Perquè Cantània pugui representar una experiència única per cadascun d’aquests Cinquanta mil, cal que Cantània en sí mateixa també sigui una cantata única i diferent. I val a dir que també necessita una infraestructura i un treball d’organització valent i extens. Perquè pugueu conèixer més sobre la Cantània us remeto aquest link amb diferent informació sobre la mateixa:

Què és Cantània?

Entrevista al compositor de Cantània 2017

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *