Menjador escolar

Actualment el menjador de l’escola és gestionat per l’empresa SERHS FOOD en el programa Serhs Food Educa.

Ofereix el transportat del menjar de la seva cuina central als centres que no disposen de cuina. El transportat es fa mitjançant el SISTEMA  EUDEC, una variant evolucionada del sistema fred, que permet donar un servei de qualitat, segur i eficaç.

Serhs Food Àrea SL disposa d’una pàgina web on hi trobareu els menús, consells nutricionals, entreteniments, serveis, etc i a la que podeu accedir a través de la següent adreça: www.serhsfoodeduca.com

PER A INFORMACIÓ DE COM DONAR-SE D’ALTA AL SERVEI, FER ELS PAGAMENTS I ALTRES GESTIONS IMPORTANTS CONSULTEU ELS SEGÜENTS DOCUMENTS:

Escola Floresta Menjador 2022 2023

Preus del menjador al curs escolar 2022-2023

PER A INFORMACIÓ DE L’INFORME DE VALORACIÓ DE LA PROGRAMACIÓ DE MENÚS:

Informe de qualitat dels menús del menjador

MIGDIADA P3 I P4:

El descans i els beneficis d’una migdiada, estan demostrats científicament, sobretot per als alumnes d’educació infantil. Aquest estona de migdiada proporciona un descans regenerador per poder afrontar l’hora i mitja de classe a la tarda.

ESTONES D’ESBARJO

Durant l’estona d’esbarjo en la franja d’horari de menjador, hi ha un equip de monitoratge dedicat a dinamitzar, educar en temes d’hàbits i promoure el joc en equip mitjançant un projecte educatiu adequat als recursos de cada centre.