www.escolaflorestasabadell.cat

INFORMACIONS I NOTÍCIES

6è: 2n premi als Mschools Student Awards

Aquest dissabte 9 de juny alguns alumnes de 6è han defensat el seu projecte “Les masies de Sabadell” a la final dels mSchools Student Awards en la categoria Mobile History Map de primària.

Després de dues hores de treball intens explicant al jurat i al públic el nostre treball HEM ESTAT GUARDONATS AMB EL 2N PREMI !!

Us convidem a visitar la petita exposició del material que hem elaborat entre tots els nens i nenes de 6è per aquesta ocasió i que ens ha fet guanyar aquest important premi (a partir de dimarts!).

Us deixem un àlbum de fotos i vídeos que s’anirà omplint poc a poc d’imatges que vam recollir entre mestres, pares i alumnes!

MSCHOOLS STUDENT AWARDS 2018

Aquí teniu també un vídeo que ens han fet dels dies previs a la final (minut 1.50)

5è: 9a Trobada de Flabiolaires Escolars

Ahir dijous 17 de maig, els nens i nenes de 5è van participar a la 9a Trobada de Flabiolaires Escolars que es va fer al Masnou.

Vam tocar i ballar amb flabiols i boomwhackers la cançó “Rolling in the Deep” de la cantant Adele.

Aquí teniu un àlbum de fotos i vídeos de la trobada

ÀLBUM 9A TROBADA

Durant la setmana cultural tornarem a fer la nostra actuació. Us convidem a venir-nos a veure!!

Mobile History Map dels alumnes de 6è

Els nens i nenes de 6è hem estat treballant en un projecte que pretenia ajudar-nos a conèixer una mica més la nostra ciutat.

Aquest treball s’ha fet des de la biblioteca i n’ha sortit un mapa on es geolocalitzen un total de 24 masies que es troben dins el terme municipal de Sabadell.

Hem descobert com ha anat creixent la ciutat de Sabadell i quins són els seus orígens.

Us deixem un vídeo que explica una mica el procés de treball:

D’aquest projecte n’ha sortit un mapa creat amb l’aplicació Mobile History Map:

A més, hem presentat el nostre projecte al concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” . A veure si tenim sort!!

SANT JORDI – JOCS FLORALS 2018

Un any més hem celebrat la festa de Sant Jordi a l’escola. Hem fet

Il·lustració de Joan Turu

l’entrega de premis dels Jocs Florals a l’Auditori del Centre Cívic de Can Deu, hem tingut parada de llibres gràcies a l’AMPA, els més grans han fet de padrins lectors als petits, les mestres d’infantil han representat la llegenda de Sant Jordi, hem fet tallers artístics i literaris i, sobretot, n’hem gaudit tots junts!

Us anirem penjant diversos àlbums de fotos i algun vídeo de les activitats. Podeu descarregar fàcilment les fotos dels àlbums que pengem a Google Fotos!

SANT JORDI – JOCS FLORALS

PADRINS LECTORS

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

BEQUES de llibres de text i material i BEQUES de menjador

Ja s’ha publicat la convocatòria d’ajuts de menjador del Consell Escolar i les beques per a l’adquisició de llibres de text i material escolar, per al curs 18-19: del 16 d’abril a l’11 de maig.

Podeu passar per secretaria de l’escola a recollir els impresos.

ES RECOMANA  QUE ELS ALUMNES DEL NOSTRE CENTRE PRESENTIN LES SOL·LICITUDS ENTRE EL 2 I EL 8 DE MAIG

Lloc de presentació de les sol·licituds:

Oficina d’Atenció Ciutadana Nord (C. D’Arousa, 2)

De dilluns a divendres de 9 a 14h

Dimecres de 9 a 14 i de 15.30h a 19h

RECORDEU: són dos tipus diferents de beques. Per qualsevol dubte o per aquells que necessitin ajuda podeu passar per la secretaria de l’escola els dimarts 17 i 24 d’abril, dijous 19 i 26 d’abril i 3 i 10 de maig i divendres 27 d’abril i 11 de maig de 9 a 13.30h i de 15 a 16.30h