www.escolaflorestasabadell.cat

INFORMACIONS I NOTÍCIES

BON ESTIU!

Des de l’equip docent de l’escola Floresta us desitgem un bon estiu, que gaudiu i vingueu amb les piles ben carregades el dia 12 de setembre, que serà la data d’inici del nou curs 2018/19.

Si voleu fer una lectura aquest estiu, aquí teniu l’última publicació de larevista La Ceba, on l’escola ha participat amb el projecte sobre el Sistema Solar realitzat pels alumnes de 4rt.

6è: 2n premi als Mschools Student Awards

Aquest dissabte 9 de juny alguns alumnes de 6è han defensat el seu projecte “Les masies de Sabadell” a la final dels mSchools Student Awards en la categoria Mobile History Map de primària.

Després de dues hores de treball intens explicant al jurat i al públic el nostre treball HEM ESTAT GUARDONATS AMB EL 2N PREMI !!

Us convidem a visitar la petita exposició del material que hem elaborat entre tots els nens i nenes de 6è per aquesta ocasió i que ens ha fet guanyar aquest important premi (a partir de dimarts!).

Us deixem un àlbum de fotos i vídeos que s’anirà omplint poc a poc d’imatges que vam recollir entre mestres, pares i alumnes!

MSCHOOLS STUDENT AWARDS 2018

Aquí teniu també un vídeo que ens han fet dels dies previs a la final (minut 1.50)

5è: 9a Trobada de Flabiolaires Escolars

Ahir dijous 17 de maig, els nens i nenes de 5è van participar a la 9a Trobada de Flabiolaires Escolars que es va fer al Masnou.

Vam tocar i ballar amb flabiols i boomwhackers la cançó “Rolling in the Deep” de la cantant Adele.

Aquí teniu un àlbum de fotos i vídeos de la trobada

ÀLBUM 9A TROBADA

Durant la setmana cultural tornarem a fer la nostra actuació. Us convidem a venir-nos a veure!!

Mobile History Map dels alumnes de 6è

Els nens i nenes de 6è hem estat treballant en un projecte que pretenia ajudar-nos a conèixer una mica més la nostra ciutat.

Aquest treball s’ha fet des de la biblioteca i n’ha sortit un mapa on es geolocalitzen un total de 24 masies que es troben dins el terme municipal de Sabadell.

Hem descobert com ha anat creixent la ciutat de Sabadell i quins són els seus orígens.

Us deixem un vídeo que explica una mica el procés de treball:

D’aquest projecte n’ha sortit un mapa creat amb l’aplicació Mobile History Map:

A més, hem presentat el nostre projecte al concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” . A veure si tenim sort!!

SANT JORDI – JOCS FLORALS 2018

Un any més hem celebrat la festa de Sant Jordi a l’escola. Hem fet

Il·lustració de Joan Turu

l’entrega de premis dels Jocs Florals a l’Auditori del Centre Cívic de Can Deu, hem tingut parada de llibres gràcies a l’AMPA, els més grans han fet de padrins lectors als petits, les mestres d’infantil han representat la llegenda de Sant Jordi, hem fet tallers artístics i literaris i, sobretot, n’hem gaudit tots junts!

Us anirem penjant diversos àlbums de fotos i algun vídeo de les activitats. Podeu descarregar fàcilment les fotos dels àlbums que pengem a Google Fotos!

SANT JORDI – JOCS FLORALS

PADRINS LECTORS