www.escolaflorestasabadell.cat

INFORMACIONS I NOTÍCIES

Nous alumnes de P3: jornada de portes obertes 2018

Benvolgudes famílies,

aviat començarà el procés de preinscripció pels nens i nenes que han de començar P3 el curs 2018-2019.

És per això que us convidem a visitar la nostra escola el DIJOUS 8 DE MARÇ a les 15h.

Farem un passeig pels espais de l’escola i podreu veure com treballem en el nostre dia a dia.

Us hi esperem!

Informacions última setmana i Concert de Nadal 2017

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dijous 21 de desembre serà un dia inhàbil a efectes escolars d’acord amb la normativa vigent ja que es celebren eleccions al Parlament de Catalunya. Així doncs, el DIJOUS 21 DE DESEMBRE L’ESCOLA ESTARÀ TANCADA i no s’hi farà cap tipus d’activitat.

DIVENDRES 22 DE DESEMBRE farem el concert de Nadal per a totes les famílies. Aquest curs ens hem vist obligats a fer-lo al gimnàs de l’escola ja que ha estat impossible poder preparar amb anterioritat el muntatge al centre cívic degut als actes de campanya electoral.

Enguany us hem preparat un muntatge especial: us presentarem dues cantates on participen tots els alumnes de l’escola en dos torns:

De 10 a 10.45h PRIMER TORN: L’ELEFANTET CURIÓS interpretada pels alumnes de P3, P4, P5, 1r, 2n i 5è. La cantata té una durada aproximada de 35 min.

D’11.30 a 12.30h SEGON TORN: AQUEST NEN ESTÀ A LA LLUNA! interpretada pels alumnes de 3r, 4t i 6è. La cantata té una durada aproximada de 45 min.

VESTUARI pel concert: Tan el dimecres com el divendres els alumnes han de venir vestits ben guapos i elegants. El dimecres 20 farem el concert a nivell intern pels alumnes i mestres.

Activitat Tàndem de 6èB

Ahir dilluns alguns familiars dels alumnes de 6èB van participar en el taller de confecció de garlandes per un arbre de Nadal que es col·locarà al Parc del Nord, prop de la nova estació de FFCC.

Aquesta activitat s’emmarca en el projecte Tàndem de l’Ajuntament de Sabadell. Si en voleu conèixer més detalls podeu visitar el seu web (clica!)

Us compartim l’àlbum de fotografies de l’activitat: ÀLBUM TÀNDEM 6B

Activitat tàndem família-escola a 6èA

Avui dilluns alguns familiars dels alumnes de 6è han participat en un taller de confecció de garlandes per un arbre de Nadal que es col·locarà al Parc del Nord, prop de la nova estació de FFCC.

El proper dilluns seran els alumnes de 6è B i les seves famílies els qui realitzaran aquest taller.

Us compartim l’àlbum de fotografies de l’activitat: ÀLBUM TÀNDEM 6A