Global Scholars

Global Scholars és un programa d’innovació global entre estudiants de 10 a 13 anys arreu del món. Es basa en activitats educatives amb internet com a eina que desenvolupen el sentiment com a ciutadà del món. Utilitza habilitats per a l’aprenentatge de nous continguts, l’ús de l’anglès com eina de comunicació i la millora de l’ús de les noves tecnologies.

Aquest programa està dividit en 5 unitats. Enguany el programa està dedicat a les Ciutat Digitals i de com la tecnologia pot facilitar la vida de les persones i de tot el que ens envolta. Cada unitat dedica un espai a l’aprenentatge de nou vocabulari i de temes que estan avui en boca de tothom: el cyberbullying, els residus tecnològics, el reciclatge, la digitalització de la societat etc.

Els nostres alumnes estan molt entusiasmats amb la idea de participar en aquest projecte que, de mica en mica, van aprenent i perdent la por en utilitzar l’anglès com a mitjà de comunicació entre iguals. La mostra és els diferents skypes que hem realitzat amb escoles d’arreu del món: un a Madrid i l’altre a Mumbai (India).