Sortida a Joan Serra

La setmana passada els alumnes de cinquè i de sisè de l’escola vàrem anar a les piscines de Joan Serra a fer diverses activitats físiques.

Els de cinquè van fer “aquagym” i “zumba” mentre que els alumnes de sisè van fer “aquagym” i “spinning”.

Va ser un matí bastant intens en quant a activitat física es refereix. Van gaudir molt de les activitats i alguns van acabar molt cansats. L’experiència va ser molt enriquidora i interessant.

Recordeu que cal fer exercici diari i tenir una alimentació saludable: “Mens sana in corpore sano”