PORTES OBERTES / PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25

La setmana del 26 de febrer al 2 de març obrim de bat a bat les portes del @ietemple per a les noves famílies que vulguin venir a conèixer el nostre projecte! En la xerrada informativa us explicarem tots els detalls sobre com aprenen els… Llegeix més»

Equip humà

Aquest equip format per prop d’un centenar de persones està dia a dia al costat dels infants i joves de l’IETEMPLE per educar-los i acompanyar-los durant la seva vida al centre. Estem segurs que si els coneixeu o els heu conegut sabreu com s’esforcen a… Llegeix més»

Arriba la Codeweek

Del 7 al 22 d’octubre se celebra la CodeWeek, o Setmana de la Programació de la UE, un esdeveniment anual amb l’objectiu d’apropar la programació i l’alfabetisme digital de manera divertida i interessant a tothom. Aquesta iniciativa, impulsada per la Unió Europea i altres organitzacions, promou l’aprenentatge… Llegeix més»

Els alumnes de 4t d’ESO A inicien un nou projecte

Arriba a l’Institut Escola El Temple el nou sites de La Caseta. Una web informativa de les coses que fem els alumnes de la Comunitat de Joves. Dins d’aquest sites podreu trobar informació sobre els esdeveniments que es faran a La Caseta, resultats dels diferents tornejos de la PatiCup i la nova revista amb articles del nostre interès, ja que tracta temes que ens envolten als alumnes d’ESO. Esperem que us agradi el nostre projecte!… Llegeix més»