ACTIVITATS DE FAMÍLIA

Entenem les “Activitats de família” com un espai més per a què els infants comparteixin amb els seus familiars, a través d’una activitat concreta preparada per la mateixa família, una part del seu dia a dia a l’escola. A més, poder participar activament de la vida del centre permet a les famílies que ho desitgen tenir una visió més viva de la vida escolar. De la mateixa manera, compartir espais educatius  amb els fills i filles també és una bona oportunitat per generar vivències positives amb els nens i nenes que les comparteixen.

20160129_161710I què vol dir que l’escola està oberta a les famílies? Doncs això, que tothom qui ho desitgi pot venir a l’escola i realitzar activitats prèviament acordades amb mestres i tutors/es. Podrà fer-ho a les aules dels seus fills o filles però també a les d’altres grups que ho desitgin. Tot plegat, amb l’objectiu de compartir el dia a dia de l’escola amb l’entorn més pròxim dels nens i establir una relació de confiança tan necessària per acompanyar els infants en el seu procés educatiu.

Això si, per tal de no interferir en el desenvolupament normal de les aules, us demanem que vingueu els divendres a la tarda a realizar aquestes activitats preparades per vosaltres. Només cal que contacteu amb la mestra o ompliu el següent FORMULARI