FESTA FI DE CURS: Dissabte 16 de Juny a les 18h !

SORTIDA DE 5è A TAMARIT

Avui els nostres alumnes de 5è es troben de sortida de fi de curs a la localitat de Tamarit. Allí gaudiran del bosc d’una altra manera: participant en l’aventura que Jungle Trek  els hi proposa: Tirolines, ponts de mico, pas de l’aranya, liana de Tarzan, gronxadors de… Llegeix més»

SORTIDA DE 4T A MORELLA

Avui els nostres alumnes de 4t es troben de sortida de fi de curs a la localitat de Morella. Es desplaçaran fins a una zona envoltada de natura on es situa SALTAPINS. Es tracta d’un espai destinat a l’entreteniment actiu, on els nostres xiquets/es hauran d’anar superant… Llegeix més»