Material escolar

La quota de material del centre és de 170€ (tant per educació infantil com per educació primària). Aquesta quota de material compren tot el material escolar fungible (carpeta, agenda o sobre viatger, llapis, bolígras, colors, retoladors, llibretes, fulls, fotocòpies del material didàctic, etc.), llibres de text de comprensió lectora (lectogrups), contes i llibres per la biblioteca d’aula i per les tertúlies literàries, dispositius digitals del centre (cada classe compta amb ordinador i projector, i a més a més tenim tauletes i portàtils d’ús a l’aula) i el cost de les sortides escolars.

El preu de les colònies que es realitzen a P5, 3r i 6è van a part.

El número de compte on fer el pagamanet (indicant Nom, cognom i grup de cada alumne/a) és:

NOVETAT!!

A partir d’ara també podràs fer els pagaments a través de la plataforma TokkApp de l’escola. Passa per secretaria i informa’t!

– Material dels alumnes necessari: