V DIADA MULTICULTURAL

Hola famílies,

Com ja sabeu el proper dijous 24 de maig celebrem la V Diada Multicultural a l’escola.

Farem el “Tastet Gastronòmic” al matí i les actuacions a la tarda com l’any passat (Marroc, Àfrica, Índia, Andalusia, Sud-Amèrica, Extremadura, Catalunya, Ètnia Gitana seran alguns dels “pobles” que ens oferiran alguna mostra).

Farem cartellets amb les banderes dels diferents països i comunitats perquè poseu el nom del plat, demaneu-li a la Najoua el cartellet amb la respectiva bandera.

A les 8.30 començarem a preparar el tastet, us podeu quedar a ajudar a muntar les taules, sinó ho podeu fer deixeu el vostre plat al menjador de l’escola amb el nom del nen/a, i el cartellet amb la bandera i el nom del menjar que porteu.

Recordeu que si teniu fills/es en diferents comunitats porteu un plat per cadascú ja que posarem una taula per cada comunitat: petits (p3,p4,p5), mitjans (1r, 2n, 3r) i grans (4t, 5è,6è)

Al llarg de la tarda potser us demanem la vostra col·laboració per fer un vídeo per la inauguració de l’escola nova, serà una festa oberta a les famílies a partir de les 15h. Us demanem que seguiu les instruccions del personal del centre per tal d’assegurar el bon funcionament de la jornada i us col·loqueu en el lloc que se us indiqui!!!!.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Us hi esperem!!

Qualsevol dubte parleu amb la Flor o amb la Najoua.