Explorant la robòtica amb la placa Makey Makey

Els alumnes de 4t han estat immersos en el món de la robòtica a través de la placa Makey Makey. És una placa d’interfície d’entrada que permet convertir qualsevol objecte conductor en un controlador de teclat per al nostre ordinador. Això significa que podem utilitzar fruites, llaunes de begudes, paper d’alumini i moltes altres coses com a interfícies interactives.

A través de la placa i amb l’entorn de programació de Scratch, han programat diversos botons per reproduir veus que ells mateixos han gravat. Així, han creat un mural presentació d’ells mateixos.

robòtica amb makey makey de Noemí Ruiz

LA PRIMAVERA ARRIBAT

Aprofitant que és primavera, els més menuts de l’escola hem fet de jardiners. Per això, hem anat al Garden, per comprar unes boniques floretes i plantar-les a l’escola. Hem gaudit moltíssim d’aquesta bonica experiència.

Taller de Stop-motions a Cicle Mitjà

Els i les alumnes que, durant el 2n trimestre, han fet el taller de Stop-motion us volen ensenyar els resultats.

Cada cop són vídeos més professionals, s’estan fent veritables experts i no és fàcil! Però amb il·lusió, constància i treball, aquests alumnes de 3r i 4t han creat, de zero, aquests Stop-motions.

Quan veieu els vídeos poseu un “m’agrada” o un comentari ja que aquest feedback els motiva encara més a continuar creant nous projectes.

Stopmotions 23-24 2n Trim de Noemí Ruiz

Comencem un nou projecte a science!!!

L’altre dia les nenes i els nens de 3r vam trobar el pati molt brut. El vent havia escampat la brossa per tot arreu. Vam decidir fer una recollida conjunta i això ens va servir per pensar un nou projecte de science. Volíem saber més sobre els materials de que estan fets les deixalles i quin impacte tenen al nostre planeta. Vam classificar la brossa pel seu material i vam començar a investigar el seu orígen. Vam decidir que faríem una xerrada a altres grups de l’escola per sensibilitzar l’alumnat sobre els materials d’un sol ús i com evitar-los. Estem molt il·lusionats de posar el nostre granet de sorra per protegir el medi ambient!!!

CARNAVAL

A I3 gaudint de totes les festes que es fan a l’escola i ho fem amb molt d’entusiasme. Vet aquí una mostra.

DIA INTERNACIONAL DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA

El passat dimarts dia 31 de gener vam celebrar al dia de la pau i no-violència a l’escola. L’alumnat i les famílies van poder participar en les diferents activitats que es van proposar. Penjada de banderoles dels desitjos, manifest de pau, lectura de poemes i cançó conjunta.

“Molta gent petita, fent petites coses, pot canviar el món”

Proverbi africà.