MERCAT DE LES COOPERATIVES – 13 DE MAIG

S’està apropant el dia que els nostres alumnes de cinquè tant esperaven i és el moment definitiu d’aquest projecte, el mercat de les cooperatives! Serà a la 16a Mostra d’Entitats de Viladecans, al parc de la Marina (entrada i aparcament entrant per l’Avinguda Segle XXI, al terreny de les fires).

Tret d’un reduït nombre que ajudaran amb la instal·lació inicial a les 9:30, la resta d’alumnes arribaran a les 10:15 hores al punt de trobada, la carpa de la seva cooperativa, Super Cooperatius de 5è A i ONGarroFEM 5è B.
Remarcar que caldria portar aigua, esmorzar, crema solar i roba lleugera còmoda (samarreta blanca preferentment), així com també calçat esportiu.

Enguany hi haurà uns torns rotatoris amb unes activitats d’allò més interessants : venda a l’estand, taller de vaixells de paper, tresoreria a l’estand, taller d’hàbits saludables i farmaciola de la Creu Roja, publicitat al recinte, i joc /gimcana de pistes de les entitats de la mostra.

Com podeu veure serà un dia molt complet! Per motius d’organització s’assignarà als vostres fills en 6 grups pertanyents a la rotació esmentada. També els donarem una gorra amb el color corresponent i una credencial identificativa. Malgrat aquestes mesures, la presència de tutors i equip directiu creiem que seria oportú disposar de l’ajut voluntari dels pares que puguin i ho desitgin. En aquest cas adreceu-vos i confirmeu a en Rubén i la Selene per 5è A i a en Toni per 5è B presencialment, per agenda o a l’adreça de tutoria, per ordre 5è A i 5è B:  elgarroferescola5ea@escolaelgarrofer.com , elgarroferescola5eb@escolaelgarrofer.com .
El mercat tancarà la venda oficialment a les 13:30 hores, hora de recollida dels vostres fills/es.

Tota la comunitat educativa esteu convidats a la fira i a gaudir del nostres productes, fins dissabte!

A continuació teniu l’organigrama dels grups i les rotacions

organigrama